Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit

Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Aeros ML 866

Ένα εντυπωσιακό, νέου τύπου αεροσκάφος είναι έτοιμο για απογείωση. Το μόνο που απομένει είναι να πάρει έγκριση από την U.S.F.A.A. (United States Federal Aviation Administration).

Ο λόγος για το Aeroscraft ML866. Οι διαδικασίες σχεδιασμού και κατασκευής έχουν βασιστεί σε μια νέα αντίληψη. Η πρωτοποριακή αυτή ιδέα του ML866 προέκυψε από την ανάγκη για πιο πολυτελή και ασφαλή ταξίδια.


Το κυριότερο πλεονέκτημά του είναι ο σχεδιασμός του σκελετού του, ο οποίος λύνει κυριολεκτικά τα χέρια στους μηχανικούς. Έχοντας στην διάθεσή τους ένα τεράστιο και ενιαίο χώρο να εκμεταλλευτούν μπορούν να πειραματιστούν με ένα τεράστιο εύρος επιλογών ως προς την τοποθέτηση των επιμέρους εξαρτημάτων και μηχανισμών. Βάσει των αναγκών μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν προσωπικό σκάφος, η πολυτέλεια του οποίου θα είναι ασύλληπτη και κατ’ επέκταση θα υπόκειται στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Μπορεί ακόμα να χρησιμοποιηθεί σαν μέσω μαζικής μεταφοράς, όπως με τα σημερινά αεροπλάνα. Σαν αεροσκάφος μεταφοράς εμπορευμάτων, ακόμα και για διαφημιστικό σκοπό.

Ενώ μπορεί να προσγειωθεί σε κάθε τύπου έδαφος (κάθετη προσαπογείωση), ακόμα δεν έχει προσδιορισθεί η διαδικασία απογείωσης και προσγείωσης. Η μέγιστη ταχύτητά του είναι περίπου 220 km/h (όχι και πολύ εντυπωσιακό), ενώ η ταχύτητα πτήσεις μπορεί να κυμανθεί από τα 0 – 185km/h. Φτάνει σε μέγιστο ύψος 3.657km. και μπορεί να διανύσει απόσταση περίπου 5.000km. Οι διαστάσεις του είναι μήκος 64m, πλάτος 32m, ύψος 16m και ο εσωτερικός χώρος του είναι 500 m2.

Χρησιμοποιεί τεχνικές αερόστρωμνου (hovercraft) καθώς και αεριοπροωθούμενου (jet) αλληλοσυμπληρούμενες μεταξύ τους ώστε να να δύναται να προσγειωθεί και να απογειωθεί ουσιαστηκά σε κάθε επιφάνεια και σε μικρό χώρο, ενώ ο σχεδιασμός του παραπέμπει σε αερόπλοιο (Zepelin) δίνοντάς του έτσι μεγαλύτερες δυνατότητες αξιοποίησης χώρου. Σύμφωνα με το προσπέκτους του το αεροσκάφος θα δύναται να ανταπεξέρθει σε τρεις βασικές χρήσεις: Ως εμπορικό αεροπλάνο της γραμμής (αν και λόγω χαμηλής ταχύτητας δύσκολα θα αντιμετωπίσει τα σύγχρονα Airbus και Boeing), ως υπερπολυτελές αεροσκάφος ιδιωτικής χρήσης, ή ως αεροσκάφος μεταφοράς φορτίων, όπως χρησιμοποιούνται άλλωστε και σήμερα οι "εμπνευστές" του, τα αερόπλοια. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τις αρχές του σχεδιασμού του, το αεροσκάφος θα ήταν ικανό να συλλέξει containers από ένα λιμάνι, κατεβαίνοντας όσο χαμηλά χρειάζεται ως αερόστρωμνο, και να τα μεταφέρει εκτός πόλεως δεκάδες φορές ταχύτερα από ότι γίνεται σήμερα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ταχύτητα 0-138 mph 0-222 kmh
Επιχειρησιακό Ύψος
0-12,000 ft 0-3,657 m
Μέγιστη Αυτονομία
3,100 mi 5,000 km
Μήκος 210 ft 64 m
Πλάτος 118 ft 36 m
Ύψος 56 ft 17 m
Μέγεθος Καμπίνας
5,382 ft2 500 m2




Πηγή: http://www.texnikanea.gr/details.php?NEWS_ID=581
http://www.aerosml.com/ml866/model.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου