Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελλάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελλάδα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Περί δημοψηφίσματος.. Απόψεις


Γι΄αυτούς που με τις ψήφους τους από το 2010 έως σήμερα μας κατήντησαν εκεί που μας κατήντησαν (γιατί ναι, σε κάθε εκλογές οι ίδιοι ήσασταν) και που με την ψήφο τους σκοπεύουν να μας στείλουν στον καιάδα, για να κρατήσουν την... "χαμένη τους αξιοπρέπεια" να θυμάστε, σε ένα μήνα από τώρα, όταν θα πάψουν οι μαγαζάτορες να δέχονται, όχι μόνο τις ήδη υπερχρεωμένες σας πιστωτικές αλλά και τις χρεωστικές των τραπεζών σας, και θα απαιτούνε μετρητό από τα ανύπαρκτα, θα σας ρωτήσω ξανά, αν συμφωνείτε με τις επιλογές σας...
Και πριν κάνετε ξανά, γι΄ακόμη μια φορά το λάθος, θα υποδείξω:
Βλέπετε τα μαγαζιά που είναι ήδη σήμερα κλειστά; Για πόσο ακόμη πιστεύετε θα έχουν να πουλάνε όταν το μόνο που έχουν να λάβουν σε αντάλλαγμα είναι αέρας κοπανιστός;;
Προσέξατε ότι την εφορία την άφησε ανοιχτή και περιμένει να πληρωθεί ο ...εργατοπατέρας συνταξιούχος φοιτητής;; Κι όχι μόνο, αλλά μ΄αυτόν τον τρόπο, σου λέει εσένα εργαζόμενε, που τα λεφτά σου μείνανε κλειδωμένα στην τράπεζα κι έχεις ληξιπρόθεσμες οφειλές στην εφορία, ότι δεν αναγνωρίζει αδυναμία πληρωμής, αφού τα ταμεία της εφορίας είναι ανοιχτά!
Χαρτί για να τυπώσει την ... πολυπόθητη δραχμή, φρόντισε άραγε να έχει η προνοητική μας κυβέρνηση;; Κι αν δε φρόντισε να έχει, πιστεύει κανείς στ΄αλήθεια ότι θα βρεθεί κανείς να μας πουλήσει; Με αντάλλαγμα τί;;; Χωνέψτε το ότι αν πείτε όχι σημαίνει τράπεζες κλειστές για πολλούς μήνες ακόμη!
Σπόρους για να φυτέψετε τα ... χωράφια σας, όλοι όσοι γυρίσετε στη φύση, ξέρετε ότι αγοράζετε κυρίως από την Ολλανδία (Ε.Ε.) ; Ότι το σιτάρι είναι εισαγόμενο, το ξέρετε επίσης;;;
Κάποιοι που έξω δουλεύετε σαν ευρωπαίοι πολίτες, νομίζετε ότι με το ΟΧΙ, θα μείνει η χώρα στην Ευρώπη;; Ή πως αν δε μείνει, θα τρέξει το κράτος που σήμερα σας φιλοξενεί, να σας δώσει βίζα;
Όσοι έχετε παιδιά ή αδέρφια έξω και σπουδάζουν πώς αισθάνεστε τώρα που με τις εξυπνάδες του συνταξιούχου φοιτητή, και του ημίτρελλου καθηγητή, δεν μπορούν να βγάλουνε λεφτά από τους Ελληνικούς λογαριασμούς τους, ούτε για να φάνε;;
Είναι πολλά, δυστυχώς τα δείγματα γραφής τα έδειξε, τί θα γίνει αλλά πολλοί εθελοτυφλούν! Το να ψηφίσεις ΟΧΙ, δε σημαίνει έξοδο από το ΕΥΡΩ, σ΄αυτό μας λένε αλήθεια! Σημαίνει έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση!!!
Αν ψηφίσεις ΝΑΙ, πιθανώς να σε γ@μίσουν γιατί τόλμησες κι επί χρόνια έκανες λάθος επιλογές κι έφτασες με μια κυβέρνηση που επί μήνες κάνει λάθη επί λαθών.
Αν ψηφίσεις ΟΧΙ πιθανώς να οδηγείσαι μόνος/-η σε αυτοκτονία!
Τί είναι τελικά πιο μαζοχιστικό; Να κάτσεις να σε γα*** ή να φουντάρεις μόνος από μια γέφυρα;
Επιπλέον, από εμπειρία προσωπική, κάποιοι μπορεί να έχουμε γονείς - αδέρφια - φίλους ή συγγενείς που εργάζονταν στα επιδοτούμενα από ΕΣΠΑ προγράμματα μέσω των ΚΕΚ. Γνωρίζετε φυσικά πως αυτοί δεν πρόκειται να πάρουν μία, μια και τα λεφτά του ΕΣΠΑ από αύριο θα είναι ανύπαρκτα, ανεξαρτήτως αποτελέσματος στο δημοψήφισμα! Κι όποιος βιαστεί να πιστέψει πως θα βρεθεί λύση γι΄αυτούς που δούλευαν σαν τα κορόιδα, σας βεβαιώ πως οι αρμόδιοι έχουν δώσει την απάντηση. Αν δεν πάρουν τα λεφτά του ΕΣΠΑ, ΔΕ θα τους πληρώσουν!
Τα λέμε σ΄ένα μήνα, όταν τα σουπερμάρκετ θα είναι άδεια, οι τσέπες από μετρητά θα έχουν στερέψει, και το πλαστικό χρήμα θα έχει πάψει να περνάει!


Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Ποιός είσαι και αποφασίζεις για την ΕΡΤ;;;

Ύστερα από πολύ καιρό θυμήθηκα πάλι να γράψω εδώ... και γράφω χωρίς ειρμό και χωρίς καθαρότητα, απλώς θέλω να τα πω!

Ο λόγος δεν είναι άλλος από αυτά που συζητά όλη η Ελλάδα πλέον!!! Ποιός είσαι εσύ κύριε Πρωθυπουργέ και αποφασίζεις ότι θα καταργήσεις την ΔΗΜΟΣΙΑ τηλεόραση;;;

Προσωπικά διαφωνώ με τις περισσότερες επιλογές της ΕΡΤ τα τελευταία χρόνια, είμαι από αυτούς που έφτασαν στο ΑΜΗΝ και εάν ήταν στο χέρι μου θα είχα σταματήσει να πληρώνω το χαράτσι, εξ΄αιτίας της γνωστής κουβέντας με τα δικαιώματα μετάδοσης του ΟΣΦΠ, που πλήρωνε (η ΕΡΤ) περισσότερα από ιδιωτικό κανάλι, και βγήκε ο διευθύνων σύμβουλος να μας πει ότι δε θα μας ρωτήσει κιόλας..
Προσωπικά δε θα ήμουν τόσο εξαγριωμένος εάν το πρόβλημα ήταν 2500 ή 5000 άνθρωποι που μένουν στο δρόμο (παρόλο που είναι κρίμα).

Όμως:

ΔΕ γίνεται, ΔΕ νοείται αναπτυγμένο, δημοκρατικό κράτος, που δεν έχει δημόσια (ή κρατική πάρτε το όπως θέλετε) τηλεόραση! Ίσως τα τρία δημόσια κανάλια να ήταν υπερβολικά, ίσως να μη γινότανε σωστή δουλειά!
ΔΕΝ είναι όμως λόγος να καταργήσεις τη δημόσια τηλεόραση.
ΔΕΝ είναι δημοκρατικό. ΔΕΝ είναι προς το όφελος της εθνικής μας ασφάλειας.
ΔΕΝ επιτρέπεται να στερείς από όλους τους ομοεθνείς τη ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ενημέρωση από τη χώρα τους! 
ΔΕΝ μπορεί ένα ξένο κανάλι (Γαλλικό νομίζω, το Arte) να βγάζει διεθνές δελτίο ειδήσεων κανονικής διάρκειας στα Ελληνικά γιατί εμείς κλείσαμε τα δικά μας κανάλια!
ΔΕΝ επιτρέπεται να βασίζεσαι για την ενημέρωση ενός έθνους με το μισό πληθυσμό του στη διασπορά από ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς! (Ποσώ μάλλον, όταν αυτοί έχουνε γεμίσει το πρόγραμμά τους με φθηνά τουρκικά σήριαλ, που τίποτα απολύτως δεν προσφέρουν στην προώθηση του Ελληνικού πολιτισμού και πνεύματος).

Είναι χουντικό, παράνομο, αντιδημοκρατικό, αντιεθνικό, αντιπατριωτικό, και ίσως πράξη προδοσίας (ας μη φτάσει να σημαίνει όντως το τελευταίο, Θεέ μου). Το Arte, αποκαλεί την ΕΡΤ "ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ" για την Ελλάδα αλλά εμείς θεωρούμε πως δε χρειαζόμαστε δημόσια τηλεόραση; Και μάλιστα να αναφέρεται το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης ως ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ; Μήπως αυτό σημαίνει πως κάτι άλλο εμπλέκεται; Γιατί το λουκέτο στην ΕΡΤ συνέπεσε με σενάρια για ιδιωτικοποιήσεις της ΑΜΥΝΤΙΚΗΣ στρατιωτικής βιομηχανίας της χώρας ΕΑΒ, ΕΛΒΟ, ΕΑΣ (ΕΒΟ/ΠΥΡΚΑΛ).

Θα πρέπει επίσης κάποιος να τους πει ότι είναι ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ να διακόπτουν το πρόγραμμα ιδιωτικών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών επειδή αναμεταδίδουν την εκπομπή της ΝΕΤ. Θα πρέπει επίσης κάποιος να τους πει ότι γράφω το συγκεκριμένο μήνυμα από την Κύπρο, βλέποντας ΝΕΤ, η οποία μεταδίδεται εδώ με τη στήριξη του ΡΙΚ. Του ιδίου ΡΙΚ που πλέον δεν παίζει στην Ελλάδα, διότι.. απλώς το κόψανε. Όπως και την ΕΡΤ. Όπως και τη Deutche Welle. Όπως και δεν ξέρω τί άλλο κόψανε πλέον στην Ελλάδα!

Η ΕΡΤ εξυπηρετεί εθνικούς σκοπούς, όπως η κάθε δημόσια τηλεόραση σε κάθε κράτος. Σκοπός της δημόσιας τηλεόρασης είναι η προώθηση του πολιτισμού του εκάστοτε έθνους (και στην Ελλάδα, κάποτε είχαμε ΠΟΛΥ πολιτισμό). Και ο πολιτισμός, αν και κοστίζει, δεν αποφέρει αντίστοιχα κέρδη, οπότε δεν μπορεις να περιμένεις από τους διάφορους ιδιώτες να επιτελούν αυτό το έργο.
Σκοπός της δημόσιας τηλεόρασης είναι η διατήρηση της εθνικής ενότητας και της εθνικης υπερηφάνειας ενός λαού. Μπορεί ν΄ακούγεται υπερβολικά εθνιστικό, ίσως και ακροδεξιό, αλλά δεν παύει να είναι αναγκαίο για την ομαλή λειτουργία μιας δημοκρατίας, και τη διασφάλιση ενός έθνους από πιθανούς εξωτερικούς εχθρούς, να προωθείται η εθνική ταυτόητα του λαού.

Ευχαριστώ για την υπομονή σας... 

Το ρεπορτάζ του Arte

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Λίγα λόγια για το.. πρωτάθλημα (?) ποδοσφαίρου (??) της Ελλάδος...

Να το χαίρονται... έτσι που το κατάντησαν το πρωτάθλημα -αλήθεια, είναι ακόμη άθλημα;-, αυτοί οι πρωτεργάτες της παράγκας, οι όσοι ασκούν πολιτική εξουσία κυβερνώντας τη διαιτησία του ποδοσφαίρου (λέμε τώρα, πότε είδατε ποδόσφαιρο τελευταία στην Ελλάδα; ) κι έχουν θράσος να μιλάνε για δικαιοσύνη κι εγκλήματα...

Κύριε Μαρινάκη, ξέχασες το πρόσφατο παρελθόν του συλλόγου που σήμερα διοικείς όταν μιλούσες προ εβδομάδας περί εγκλήματος κατά της Ελλάδος, ξεχνάς σήμερα τα περί Δαλούκα λόγια όταν πρόκειται να ρίξεις στο καναβάτσο την ΑΕΚ ;

Πέρυσι τέτοια εποχή, με συνοπτικές -χειρουργικές- διαδικασίες στέρησαν 12 βαθμούς από την ΑΕΚ κι έδωσαν από 3 στους βασικούς ανταγωνιστές ΠΑΟΚ / ΠΑΟ / ΟΣΦΠ σε 4 παιχνίδια... Με ΟΣΦΠ, ΠΑΟ, Ξάνθη συνεχόμενα, και λίγο αργότερα με ΠΑΟΚ στην Τούμπα..

Φέτος, όταν ο Μαρινάκης μίλησε η ΕΠΟ εκτέλεσε... (την ΑΕΚ). Τη μια εβδομάδα μιλούν για 50-50 και την άλλη δείχνουν πως 50-50 εννούν 50% στο βάζελο και 50% στο γαύρο... Και τί μπορεί να κάνει η ΑΕΚ ; Τίποτα φυσικά... Διότι εάν ο κόσμος της προσφύγει στη ΒΙΑ θα βγει και φταίχτης από πάνω...

Να σηκωθεί και να πάρει την ομάδα απ΄το πρωτάθλημα σκέφτεται ο Αδαμίδης... και δυστυχώς δε βλέπει πως ΕΠΟ και πολιτική ηγεσία αυτό ακριβώς θέλουν... Να χωρίσουν τα στρατόπεδά τους σε 2 μέρη και να ξεμπερδέψουν...

ΑΙΣΧΗ διέπραξε ο Κουκουλάκης και το μόνο που ένοιαζε τις κόκκινες εφημερίδες σήμερα - Δευτέρα - ήταν πως βρίσκονται 1 βαθμό πάνω απ΄τον ΠΑΟ... Γνωρίζουν εκ των πρωτέρων πως η λίγκα περιστρέφεται γύρω απ΄τους 2 τους... Όποιος άλλος πάει να σηκώσει κεφάλι, του το παίρνει η ΕΠΟ...

Κάτι που γνωρίζαμε ότι θα γινόταν, επί Νικολαΐδη ακόμη, όταν ο τότε πρόεδρος της ΑΕΚ, πρότεινε την ίδρυση της Super League για να ξεφορτωθούμε την κόκκινη διαιτητική παράγκα.. Πολύ νωρίς αποχώρησε απ΄το ΔΣ, μαζί με τους υπόλοιπους πρωτεργάτες της ιδέας, μια και διαφάνηκε πως Ολυμπιακός πΑΕ και Παναθηναϊκός πΑΕ θα έπαιρναν τα ηνία αυτής. Ώπερ και εγένετο...

Πείτε μου ειλικρινά, τί έχει να χάσει η Super League εάν η ΑΕΚ πΑΕ φύγει απ΄το πρωτάθλημα; 1 εκατομύριο κόσμο για μερικά χρόνια; 10 το πολύ; Γνωρίζουν πως εάν η ομάδα διαλυθεί, η οπαδοί της απλώς θα προσχωρήσουν σε άλλους συλλόγους και πάμε παρακάτω... Χρήμα δε θα χάσουν...

Όχι κύριε Αδαμίδη, μη και διανοηθείς να τους κάνεις τη χάρη... στη ΧΑΓΗ να τους πας, ή όπου αλλού πάνε οι εταιρίες, για ασφαλιστικά μέτρα.... ΚΑΤΑ της ΕΠΟ και της Super League. Διότι οι ιθύνοντες δε στερούν μόνο βαθμούς απ΄την ΑΕΚ, αλλά και λεφτά, που θα μεταστοιχειωθούν σε έμψυχο δυναμικό και γήπεδο...
Στερούν επίσης λεφτά από εμάς, διότι πληρώνουμε εισιτήρια, συνδρομές σε τηλεοπτικά δίκτυα ή ό,τι άλλο για να βλέπουμε την ΑΕΚ!! Όχι τον κάθε πολυμετοχικό...


Με λίγα λόγια, μας βάζουν να πληρώνουμε εισιτήρια και κρατάνε χαρούμενοι τα ποσοστά, αλλά τα λεφτά που δίνουμε στρέφονται εις βάρος μας.




  

Κι αυτά ήταν πρωτοσέλιδα αντικειμενικών εφημερίδων. Όλος ο κόσμος τό ΄χει τούμπανο.. κι ο Κουκουλάκης... 4 αγωνιστικές μωρέ!!


Ξέρετε τί νομίζω εγώ ότι πρέπει να γίνει; Να μαζευτούν οι 12 χιλιάδες που έχουν διαρκείας, και πριν από κάθε αγώνα του Ολυμπιακού ή του Παναθηναϊκού (ή και του Αστέρα, διότι κι αυτός εν προκειμένω οφελήθηκε) να κλείνουν τους δρόμους, να κάνουν πορείες, και να ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ τη διεξαγωγή των αγώνων... Μήπως τελικά είναι η μόνη λύση;;;

Άλλη λύση δε βλέπω εγώ.. τα φαλτσοσφυρίγματα και τα χειρουργία που κοστίζουν βαθμούς, κοστίζουν επίσης στην κούραση, αφού δε σ΄αφήνουν να ξεκουράσεις τους πρωτοκλασσάτους παίκτες σου, διότι πάντα παίζεις εναντίον... 12 εκ των οποίων ο ένας κρατά και τη σφυρίχτρα, κι απ΄την άλλη κοστίζουν σε φιλάθλους... ΠΟΣΑ παιδιά ηλικίας 8-12 χρονών ΜΠΟΡΟΥΝ να καταλάβουν το μέγεθος της συνεχόμενης -για χρόνια- αδικίας εναντίον της ομάδας; Πόσα από αυτά θα στηρίξουν την ΑΕΚ λοιπόν σε 10, 20, 30 χρόνια;

Δυστυχώς οι πιτσιρικάδες μόνο το νικητή βλέπουν.. οπότε απλώς θα γίνουν νέα υποχείρια κάποιων Μαρινάκιδων και κάποιων Πατέρων..

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Περί φοροδιαφυγής το ανάγνωσμα...

Το σύνθημα της παλιάς καμπάνιας του Υπουργείου Οικονομικών, εποχής Στέφανου Μάνου, ήταν αυτό που μου ερχόταν συνέχεια στο μυαλό καθ’ όλη την διάρκεια του καλοκαιριού… Όπου και να πήγαινα κανένας δεν σου έκοβε απόδειξη… Και σε περνούσανε και για βλάκα… Ο υπάλληλος και καλά χτυπούσε το ποσό στην ταμειακή μηχανή, αλλά ποτέ δεν πατούσε το κουμπί ώστε να επικυρωθεί το ποσό… Ο πελάτης έφευγε χωρίς την απόδειξη… Το νούμερο έσβηνε από την μηχανή και ούτε γάτα ούτε ζημιά… Άμα τύχαινε να ζητήσεις την απόδειξη σε κοιτούσε λες και είχες κάνει κάποιο έγκλημα… Σαν να μην έφτανε αυτό το Υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να μην υπάρχουν φοροαπαλλαγές για αποδείξεις καταναλωτικών αγαθών, όπως ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια…

Φυσικά ο πελάτης που δεν ζητάει απόδειξη είναι διπλά κορόιδο… Όχι μόνο για το – τελικά όχι και τόσο – «φτηνό» κολπάκι του υπαλλήλου με την ταμειακή μηχανή… Στο ποσό που πληρώνεις περιλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α. τον οποίο ναι μεν στο παίρνει από σένα για να τον αποδώσει στο κράτος, αλλά αφού δεν κόβει απόδειξη δεν τον αποδίδει … Σε κλέβει δηλαδή και από πάνω… Μπροστά στα μάτια σου…

Η φοροδιαφυγή στην Ελλάδα έφτασε τα 52 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως… Δηλαδή 28% του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος… Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι στο ποσό αυτό αναλογεί κατά μέσο όρο γύρω στο 12% Φ.Π.Α. τότε το κράτος χάνει άμεσα από την μη απόδοση του Φ.Π.Α. σχεδόν 6 δισεκατομμύρια ευρώ

Αν θεωρήσουμε ότι στο υπόλοιπο ποσό αντιστοιχεί ο μικρότερος συντελεστής φορολογίας 15%, τότε το κράτος χάνει από την μη απόδοση της φορολογίας εισοδήματος άλλα 7 δισεκατομμύρια ευρώ… Το σύνολο των απωλειών του κράτους ετησίως είναι δηλαδή το λιγότερο 13 δισεκατομμύρια ευρώ…

Τι είναι 13 δισεκατομμύρια ευρώ;

Οι μισθοί γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού για 4 χρόνια!!
Οι συντάξεις των εργαζομένων του δημοσίου για 3 χρόνια!!
Οι δαπάνες για την παιδεία για 2 χρόνια!!

Και για τους πιο εθνικόφρονες:

13 δισεκατομμύρια ευρώ είναι το κόστος της αγοράς 160 μαχητικών αεροσκαφών τρίτης γενεάς ή πολύ περισσότερων πυροσβεστικών αεροπλάνων…

Τώρα, όταν το κράτος θα χρειαστεί να αυξήσει τα έσοδα του, θα αυξήσει τους φόρους και φυσικά αυτοί που θα πληρώσουν θα είναι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι, αυτοί δηλαδή των οποίων τα έσοδα είναι δεδομένα… Οι υπόλοιποι, αφού δεν κόβουν αποδείξεις, δεν έχουν έσοδα για το κράτος… Μπορούν ελεύθερα να ζουν σε ένα φορολογικό, για αυτούς, παράδεισο, να αγοράζουν τα σπίτια τους και τα αυτοκίνητα τους, με τις ευλογίες όλων εμάς των υπολοίπων που ντρεπόμαστε να πούμε: «μπορείτε να μου κόψετε μία απόδειξη, σας παρακαλώ;»

Αποδεικνύεται πάντως ότι το ύψος της φοροδιαφυγής είναι αντιστρόφως ανάλογο με το μορφωτικό και πολιτιστικό επίπεδο των κατοίκων μιας χώρας. Όσο χαμηλότερο το επίπεδο τόσο υψηλότερο το ύψος της φοροδιαφυγής… Δυστυχώς, η Ελλάδα έχει πολύ υψηλή φοροδιαφυγή, ό,τι και αν λέει αυτό…

Όταν λοιπόν ζητάμε αύξηση των δαπανών για την παιδεία, περισσότερους υπαλλήλους στα νοσοκομεία, αύξηση των μισθών και των συντάξεων και άλλα τέτοια από το κράτος θα πρέπει πρώτα να αναρωτηθούμε αν εμείς έχουμε κάνει το δικό μας χρέος…

Αγαπάς, λοιπόν, την Ελλάδα; Απόδειξη!!

Πηγή: http://klearchosguidetothegalaxy.blogspot.com/2006/09/blog-post_09.html

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Διεθνές Νομισματικό Ταμείο

Καθημερινά ακούγονται οι φόβοι για την κατάληξη της χώρας μας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ). Φόβοι που εκφράζονται ακόμη και από τις Βρυξέλλες.

Μα τί είναι πια αυτό το ΔΝΤ που όλοι φοβούνται τόσο πολύ ώστε ακόμη και η Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα διατίθεται τόσο απλόχερα να μας βοηθήσει να μη βρεθούμε στην ανάγκη του;

Τί είναι το ΔΝΤ

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι ένας διεθνής οργανισμός, αρμόδιος για τη διαχείριση του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος και την παροχή δανείων προς τα μέλη του για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που σχετίζονται με το ισοζύγιο πληρωμών. Μέρος της αποστολής του είναι η ενίσχυση των χωρών που αντιμετωπίζουν δυσεπίλυτα δημοσιονομικά προβλήματα. Σε αντάλλαγμα, οι χώρες αυτές είναι υποχρεωμένες να προχωρήσουν σε μία σειρά οικονομικών μεταρρυθμίσεων, όπως η ιδιωτικοποίηση κρατικών επιχειρήσεων και η εφαρμογή μέτρων λιτότητας, συνήθως επώδυνων για τους πολίτες.
Η ίδρυση του ΔΝΤ αποφασίστηκε στη Συνδιάσκεψη του Μπρέτον Γουτζ, στις 22 Ιουλίου του 1944. Αρχιτέκτονες της δημιουργίας του ήταν ο διεθνούς φήμης άγγλος οικονομολόγος Τζον Μέιναρντ Κέινς, υπέρμαχος της κρατικής παρέμβασης στην οικονομία, και ο βοηθός υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Χάρι Γουάιτ. Η δημιουργία του υπάκουσε στην ανάγκη για τη μεταπολεμική ανασυγκρότηση του κόσμου. Στις 27 Δεκεμβρίου του 1945 εγκρίθηκε το καταστατικό του και την1η Μαρτίου του 1947 άρχισε η λειτουργία του, με πρώτο διευθυντή τον βέλγο Καμίγ Γκιτ.
Το ΔΝΤ και το «δίδυμο αδερφάκι του», η Παγκόσμια Τράπεζα, δημιουργήθηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και σήμερα αριθμούν 184 μέλη. Για διάφορους λόγους, δεν συμμετέχουν η Βόρειος Κορέα, η Κούβα, το Λίχτενσταϊν, η Ανδόρα, το Μονακό, το Τουβαλού και το Ναούρου.

Πηγή: Sansimera.gr

Επικρίσεις

Σα να μην έφταναν οι ιδιωτικοποιήσεις, το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα έχουν δεχθεί σημαντικές επικρήσεις κατά καιρούς. Οι επικριτές ισχυρίζονται ότι αυτοί που κατευθύνουν την πολιτική του ΔΝΤ εσκεμμένα στήριξαν καπιταλιστικές στρατιωτικές δικτατορίες που πρόσκεινταν φιλικά σε αμερικανικές και ευρωπαϊκές εταιρείες. Iσχυρίζονται επίσης ότι το ΔΝΤ είναι σε γενικές γραμμές απαθές ή και εχθρικό στις απόψεις τους για δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα και εργατικά δικαιώματα. Η αντιπαράθεση αυτή έχει συμβάλει στη δημιουργία του κινήματος ενάντια στην παγκοσμιοποίηση. Άλλοι ισχυρίζονται ότι το ΔΝΤ δεν έχει αρκετή ισχύ για να δημοκρατικοποιήσει κυρίαρχα κράτη, αν και αυτό δεν εντάσσεται ούτως ή άλλως στους δεδηλωμένους στόχους του, οι οποίοι είναι να συμβουλεύει και να προωθεί την οικονομική σταθερότητα. Το επιχείρημα υπέρ του ΔΝΤ είναι ότι η οικονομική σταθερότητα αποτελεί πρόδρομο της δημοκρατίας.

Το ΔΝΤ όμως, επικρίνεται και από οικονομολόγους καθώς η οικονομική βοήθεια δίδεται πάντοτε υπό διάφορες προϋποθέσεις, όπως τα Προγραμμάτα Διαρθρωτικής Προσαρμογής (Structural Adjustment Programs). Οι προϋποθέσεις αυτές παρεμποδίζουν την κοινωνική σταθερότητα και επομένως και τους αναφερόμενους στόχους του ΔΝΤ, ενώ τα Προγράμμτα Διαρθρωτικής Προσαρμογής οδηγούν σε αύξηση της φτώχειας στις χώρες που δέχονται τη βοήθεια...

Πέραν αυτών, το ΔΝΤ υποστηρίζει συχνά την υποτίμηση νομισμάτων, κάτι που μεγάλος αριθμός οικονομολόγων θεωρεί ότι αυξάνει τον πληθωρισμό. Επίσης, κατά πολλούς συνδέεται η υψηλή φορολογία των προγραμμάτων λιτότητας με συρρίκνωση της οικονομίας. Η υποτίμηση του νομίσματος συνιστάται από το ΔΝΤ σε κυβερνήσεις χωρών των οποίων η οικονομία βρίσκεται σε κακή κατάσταση. Οι οικονομολόγοι που δίνουν έμφαση στην προσφορά ισχυρίζονται ότι οι πολιτικές του ΔΝΤ είναι καταστροφικές για την οικονομική ευημερία.

280px-500_drachma-coin-front Από την άλλη, το ΔΝΤ μερικές φορές υποστηρίζει "προγράμματα λιτότητας", τα οποία συνεπάγονται αύξηση των φόρων ακόμη και όταν η οικονομία είναι αδύνατη, με στόχο να παρέχουν έσοδα στην κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει το έλλειμμα προϋπολογισμού. Αυτές οι πολιτικές επικρίθηκαν από τον Τζόζεφ Ε. Στίγκλιτς, πρώην οικονομολόγο και αντιπρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας, στο βιβλίο του Globalization and Its Discontents. Ο Στίγκλιτς υποστήριξε ότι, στρεφόμενο σε μια πιο νομισματική προσέγγιση, το ΔΝΤ δεν έχει πλέον έγκυρο στόχο, αφού σχηματίστηκε για να παρέχει κονδύλια σε χώρες για να υλοποιήσουν αποκατάσταση των πληθωριστικών μεγεθών τους.

Παλαιότερες Δράσεις

Τα τελευταία χρόνια, με την εκρηκτική ανάπτυξη των οικονομιών των αναπτυσσομένων χωρών που προκάλεσε τη μεγάλη άνοδο των τιμών των εμπορευμάτων και του πετρελαίου, οι φτωχές χώρες ξεπλήρωσαν τα χρέη τους. Ανάμεσα σε αυτές ήταν χώρες της Λατινικής Αμερικής που όχι μόνο εξόφλησαν τα χρέη τους αλλά ακολουθούν πλέον τον δικό τους δρόμο.

Το μεγαλύτερο ίσως θύμα των «λύκων» του ΔΝΤ - όπως αποκαλούσαμε και εδώ στην Ελλάδα επί σειρά ετών τους εμπειρογνώμονές του - ήταν η οικονομία της Αργεντινής. Η συνταγή για τη σύνδεση του πέσο με το δολάριο - στον κλασικό δρόμο των σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών - οδήγησε στη συντριβή της Αργεντινής.

Από τους «λύκους» δεν ξέφυγε ούτε η Ρωσία, η οποία την εποχή του προέδρου Γέλτσιν είχε ζητήσει τη βοήθειά του. Βέβαια η Ρωσία, που η οικονομία της βρίσκεται σε σταθερά ανοδική τροχιά, πρόσφατα εξόφλησε τα χρέη της προς τις τράπεζες ύψους 22,5 δισ. δολαρίων, και μάλιστα πολύ προτού καταστούν ληξιπρόθεσμα.

Πηγή: Το Βήμα Online

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Τέταρτη Τάξη στο Λύκειο!!!!!

Η "Επιτροπή Σοφών", που συστάθηκε στα πλαίσια του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) για να εξετάσει τα προβλήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης έβγαλε τα πρώτα της πορίσματα. Συζητούν για την αποδέσμευση των εισαγωγικών εξετάσεων από το απολυτήριο του Λυκείου, και τη δημιουργία ενός ακόμη, προπαρασκευαστικού, έτους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μεταξύ του Λυκείου και του Πανεπιστημίου.

Η επιτροπή, δε συζητά καθόλου την ολοκληρωτική κατάργηση των εξετάσεων, ούτε και την εναπόθεση της οργάνωσης αυτών στα πανεπιστήμια, αφού όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε από τα μέλη της, «τα Πανεπιστήμια, που ήταν παλαιότερα υπεύθυνα για τις Εισαγωγικές Εξετάσεις, συχνά λοιδωρούσαν»...

Η σκέψεις της επιτροπής κινούνται στην κατεύθυνση της διενέργειας των εξετάσεων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τα πανεπιστήμια όμως, να καθορίζουν το καθένα τα μαθήματα βαρύτητας που αυτό θέλει...

Για την ακρίβεια, η επιτροπή έχει προτείνει ούτε λίγο ούτε πολύ, εννέα ριζικές αλλαγές στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση:

Σε εννέα προτάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατέληξε η «επιτροπή σοφών» η οποία εισηγείται, μεταξύ άλλων, κατάργηση των μετεγγραφών εσωτερικού, του ενός συγγράμματος, καθώς και μέτρα για τον περιορισμό του φαινομένου των «αιώνιων» φοιτητών.

Για τους «αιώνιους φοιτητές», η Επιτροπή προτείνει να περιοριστούν τα έτη φοίτησης σε 2 ή 3 περισσότερα από τα κανονικά. Για όσους έχουν οικονομικά προβλήματα προτείνουν «ανταποδοτικές υποτροφίες», δηλαδή να εργάζονται οι φοιτητές μέσα στα Πανεπιστήμια για κάποιες ώρες τον μήνα και να αμείβονται. Σε ειδικές περιπτώσεις ζητούν να θεσπιστεί δυνατότητα μερικής φοίτησης με όριο τον διπλό χρόνο σπουδών από τον κανονικό και διακοπής σπουδών για 1-2 χρόνια, που δεν θα προσμετρώνται στο όριο. Τονίζουν δε ότι η λύση αυτή πρέπει να ισχύσει μόνο για τους νέους φοιτητές.

Για τα συγγράμματα η Επιτροπή ζητά να μπει τέλος στο καθεστώς του ενός συγγράμματος και κάνει λόγο για «πρόχειρα και παρωχημένα συγγράμματα». Ζητά εκσυγχρονισμό των δικτύων υπολογιστών και πλήρη ιστοσελίδα για κάθε μάθημα. Προτείνει θέσπιση κουπονιών για την προμήθεια συγγραμμάτων της επιλογής του φοιτητή, μαζική προμήθεια συγγραμμάτων από τις Σχολές για δανεισμό στους φοιτητές και περιορισμό των δωρεάν νέων συγγραμμάτων, με σκοπό να εξοικονομηθούν πόροι για τις πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες.

Η Επιτροπή διαπιστώνει ότι η εισαγωγή υπεράριθμων φοιτητών μέσω ειδικών εξετάσεων, μετεγγραφών, κατατακτηρίων κ.λπ. δημιουργεί μεγάλα προβλήματα. Προτείνει σταθερό αριθμό εισακτέων ανά Τμήμα και μοναδική εξαίρεση να αποτελούν οι φοιτητές με ειδικές ανάγκες και οι πάσχοντες από σοβαρότατες ασθένειες. Με τον τρόπο αυτόν θα καταργηθεί το καθεστώς των μετεγγραφών. Για όσους είναι οικονομικά ασθενείς και σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους, προτείνει ανταποδοτικές υποτροφίες όπως στην πρώτη περίπτωση.

Για το πανεπιστημιακό άσυλο προτείνεται να οριοθετηθεί ώστε να υπηρετείται με τρόπο ουσιαστικό το υφιστάμενο δημοκρατικό κεκτημένο. Με άλλα λόγια η Επιτροπή δεν θεωρεί απαραίτητη η αλλαγή του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου: Αρκεί η αποτελεσματική φύλαξη του Πανεπιστημίου να ανατεθεί σε πανεπιστημιακούς φύλακες, οι οποίοι θα έχουν καθεστώς υπαλλήλου και θα υπάγονται απευθείας στον εκλεγμένο πρύτανη.

Ειδικό κεφάλαιο αφιερώνεται στην ανάδειξη των πανεπιστημιακών αρχών, όπου δίνεται έμφαση στη συμμετοχή των φοιτητών, που έχει προκαλέσει προβλήματα λόγω της εξάρτησης από τις φοιτητικές παρατάξεις. Προτείνει να γίνονται εκλογές για την ανάδειξη των εκλεκτόρων-φοιτητών παράλληλα με τις φοιτητικές εκλογές και όσο μικρότερη είναι η συμμετοχή τους στις εκλογές τόσο να μειώνονται οι εκλέκτορές τους. Εναλλακτικά, προτείνει καθολική ψηφοφορία των φοιτητών την ημέρα των εκλογών για τις διοικήσεις των ΑΕΙ και στη συνέχεια αναγωγή των αποτελεσμάτων στο ποσοστό συμμετοχής τους.

Ακόμη, η Επιτροπή δεν θεωρεί ότι πρέπει να επανέλθει η έδρα, προτείνει να συμμετέχουν υποχρεωτικά έγκριτοι πανεπιστημιακοί του εξωτερικού στα εκλεκτορικά σώματα για την εκλογή στη θέση του καθηγητή πρώτης βαθμίδας και θεωρεί ότι οι καθηγητές που είναι πλήρους απασχόλησης να γίνουν και αποκλειστικής με αύξηση μισθού. Ζητά ακόμα αύξηση της χρηματοδότησης και συμφωνεί με την τοποθέτηση «μάνατζερ» στα πανεπιστήμια, υπό την εποπτεία του αντιπρύτανη οικονομικών. Για τους φοιτητές που προέρχονται από τα ασθενέστερα οικονομικά στρώματα ζητούν υποτροφίες, με την υποχρέωση να εξετάζονται επιτυχώς σε σημαντικό αριθμό μαθημάτων κάθε έτος. Επίσης προτείνεται η ίδρυση ως ανεξάρτητου γνωμοδοτικού οργάνου που θα λειτουργεί ως «διαμεσολαβητής» ανάμεσα στα ΑΕΙ και την εκάστοτε κυβέρνηση.

«Τα προβλήματα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στη χώρα μας, είναι σοβαρά και υπάρχει πιεστική ανάγκη να αντιμετωπισθούν με συγκεκριμένα μέτρα» αναφέρει η Επιτροπή και κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο θέμα των κολεγίων: «Η μεταρρύθμιση στην Πανεπιστημιακή εκπαίδευση, καθίσταται ακόμη πιο επιτακτική από τις τελευταίες εξελίξεις σε επίπεδο Ευρώπης. Μετά την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων στην υπόθεση Βαλεντίνα Νέρι, κατά Ιταλίας (2003), η χώρα μας θα αναγκασθεί να αναγνωρίσει και τυπικά τίτλους σπουδών που χορηγούν κοινοτικά πανεπιστήμια τα οποία με ποικίλες επωνυμίες (κολέγια, κέντρα ελευθέρων σπουδών κ.α.) λειτουργούν αμφίβολης ποιότητας παραρτήματα στην Ελλάδα. Από την άλλη-κι αυτό είναι ίσως ακόμη σημαντικότερο- τα επόμενα τρία χρόνια η Ελλάδα δεν θα μπορεί επικαλούμενη το άρθρο 16 του Συντάγματος, να εμποδίσει την εγκατάσταση κοινοτικών Πανεπιστημίων στο έδαφός της».

«Κόντρα» με Γιαννάκου

Η Επιτροπή, που αποτελείται από τους πανεπιστημιακούς κ.κ. Ν.Αλιβιζάτο, Γ.Γραμματικάκη, Αθηνά Λινού, Ν.Μουζέλη, Γ.Παγουλάτο, Β.Παπάζογλου, Δ.Σωτηρόπουλο και Θ.Βερέμη ως πρόεδρο, ολοκλήρωσε πρόωρα το έργο της αφήνοντας αιχμές κατά της υπουργού Παιδείας, καθώς αισθάνθηκαν να παραγκωνίζονται από τις πρόσφατες εξαγγελίες της υπουργού Παιδείας.

«Πρωτοβουλίες όπως το συζητούμενο νομοσχέδιο για την εκκλησιαστική εκπαίδευση και οι κατά καιρούς εξαγγελίες αποσπασματικών ρυθμίσεων, αιφνιδιάζουν την πανεπιστ

ημιακή κοινότητα, προκαταλαμβάνουν τη δημόσια συζήτηση και δεν συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων» σημειώνει η Επιτροπή.

Σημειώνεται ότι με κινητοποιήσεις στα πανεπιστήμια από τη νέα χρονιά προειδοποιούν οι πανεπιστημιακοί, των οποίων η συνδικαλιστική ηγεσία (ΠOΣΔΕΠ) εξέφρασε τη Δευτέρα την αντίθεσή της σε όλα τα πρόσφατα νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας και ζήτησε την κατάργησή τους.

news.in.gr

Ως "πυροτεχνήματα της κυβέρνησης" χαρακτήρισε τα σχέδια της επιτροπής ο καθ. Φυσικής της Σχολής Χημικών Μηχανικών κος Λ. Απέκης, αν και ως πρώην φοιτητής του, θα ήθελα να τονίσω στον κύριο Απέκη, πως κάθε αλλαγή θα αποτελεί πυροτέχνημα εφ΄όσον οι ίδιοι (οι καθηγητές) αρνούνται πεισματικά, να κάνουν ορθό μάθημα μέσα στην αίθουσα. Ας αναλογιστεί το ολόκληρο εξάμηνο που ήταν εξαφανισθής το 2003-2004 και κατόπιν, να βγει να μιλήσει για πυροτεχνήματα....

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Διεθνή και Πολιτικά...

Δεν ξέρω από πού ν΄αρχίσω αυτή τη φορά... ακόμη και τον τίτλο που θέλω να βάλω δεν τον έχω αποφασίσει καλά καλά...

Απ΄τη μία, θέλω να μιλήσω για τις δηλώσεις του Σαρκοζί, και την απογοήτευσή του για τα επεισόδια στην Ελλάδα:

"Αγαπώ την Ελλάδα πάρα πολύ, όπως πολύ καλά το ξέρετε. Την γνωρίζω, και λυπήθηκα πραγματικά όταν είδα τις σκηνές που είδαμε όλοι στους δρόμους των Αθηνών. Για το σύνολο των Ευρωπαίων, η Ελλάδα είναι η εικόνα του πολιτισμού, της κουλτούρας και όταν βλέπουμε τέτοιου είδους βίαιες συγκρούσεις, λεηλασίες, πλιάτσικο σε μία χώρα σαν την Ελλάδα, πραγματικά αυτό συγκινεί και ταράζει όλο τον κόσμο."
"Η Ελλάδα είναι μία δημοκρατία και σε μία δημοκρατία υπάρχουν οι δημοκρατικοί θεσμοί, οι εκλογές και μία νόμιμη κυβέρνηση. Σε μία δημοκρατία όταν ο λαός θέλει αλλαγή, αυτή περνάει μέσα από τις κάλπες. Σε μία δημοκρατία δεν αποφασίζει ο δρόμος..."

Ο Γάλλος πρόεδρος, ακόμη και
στις κάλπες μας καλεί, παρά το γεγονός της φιλίας του με τον νυν πρωθυπουργό. Μέχρι την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ανέβαλε στη χώρα του φοβούμενος αντίστοιχα επεισόδια, μια και για τους Γάλλους, ο τρόπος που οι Έλληνες αντιλαμβανόμαστε τη δημοκρατία, αποτελεί παράδειγμα.
Είναι κρίμα πραγματικά, να βλέπεις ξένους πολιτικούς ν΄αγαπούν την Ελλάδα περισσότερο από τους Έλληνες, κι ακόμη περισσότερο κρίμα, να βλέπεις ξένους (βλ. Αλβανούς μαθητές) να τιμούν την Ελληνική σημαία περισσότερο από εμάς...

Από την άλλη, ήθελα να σχολιάσω για τα παπούτσια που δέχτηκε ο Μπους από Ιρακινό δημοσιογράφο την Κυριακή...



Ο Μπους ευρισκόμενος στην τελευταία του περιοδεία ως Πρόεδρος των Η.Π.Α. έκανε μια αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Ιράκ, όπου ο ίδιος ομολόγησε ότι θεωρεί πως άδικα επιτέθηκε η χώρα του... Πριν την ομιλία του δέχτηκε τη ρίψη δύο παπουτσιών από Ιρακινό δημοσιογράφο, και μάλιστα, χρειάστηκε να σκύψει για να αποφύγει το ένα... Αξίζει να σημειωθεί, πως η τιμωρία για το δημοσιογράφο, ήταν να του σπάσουν τα χέρια, αφού συνελήφθη από την ιρακινή αστυνομία και τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες...

Ήθελα να πω και για το εκπληκτικό - τραγελαφικό επεισόδιο, με το αυτόματο όπλο, που έφτασε σε μια ηλικιωμένη γυναίκα στη Μ. Βρετανία... Το εκπαιδευτικό όπλο, προοριζόταν για μία από τις ακαδημίες της Βρετανικής Αστυνομίας με ταχυδρομικό κώδικα DT2 8DZ, όμως η εταιρεία έγραψε στο κιβώτιο DT2 8DT, με αποτέλεσμα το εκπαιδευτικό όπλο, να καταλήξει στη φάρμα της ηλικιωμένης γυναίκας, η οποία περίμενε ένα σαμάρι για ένα από τα άλογά της... Η γυναίκα κάλεσε την αστυνομία και δύο ένοπλοι φρουροί πήγαν να παραλάβουν το όπλο...
Δυστυχώς, δεν έχω τη φωτογραφία της εφημερίδας, το όπλο όμως, έμοιαζε με αυτό που κρατά ο αστυνομικός στη διπλανή εικόνα.
(Πηγή: The London Paper)

Τί άλλο; Ά ναι.. πρέπει να μιλήσω και για τη mea culpa του δικού μας... Όμως, προσωπικά, δε με ενδιαφέρει... Αρχή άνδρα δείκνυσι και ουχί ο λόγος... Θα φανεί απ΄τις κινήσεις του...
Προσωπικά, δεν τον καταδικάζω γιατί απλά, δε θέλω. Σε άλλη περίπτωση τί μας μένει; Ντόρα και Γιωρίκας; Όχι πως είναι καλύτερος απ΄αυτούς ο Κωστίκας, αλλά αυτός είναι εκεί τώρα, ενώ οι άλλοι θα μας τα κάνουν (μπιιιπ) για να βρεθούν εκεί...
Μονάχα ένα πράγμα θα πω... όπως την έχουμε καταντήσει τη χώρα, εγώ στη θέση του, θα έκλεινα τα αστυνομικά τμήματα, και θα έδινα το ελευθέρας να πουλάνε τα περίπτερα μολότοφ, έτοιμες. Δύο ευρώ η μία.... (με 50% ΦΠΑ φυσικά..!!). Να κλείσει και το κρατικό έλειμμα τουλάχιστον...

Είμαι κυνικός;

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος. Ήρωας κατά λάθος, ή άλλοθι βανδαλισμών;

Το Σάββατο, ένας Ειδικός Φρουρός πυροβόλησε ένα 15χρονο αγόρι στα Εξάρχεια. Το όνομα του παιδιού, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος.

Επ΄ευκαιρία - καλύτερα να μη μου δινόταν τέτοια ευκαιρία - της κηδείας του παιδιού αυτού, σήμερα το απόγευμα, θα ήθελα να θέσω ένα θέμα.

Είπε σε κανέναν ο Αλέξανδρος ότι ήθελε να γίνει ένας τραγικός ήρωας; Είπε στους δημοσιογράφους, ότι έπρεπε να σκαλίσουν, να σκαλίσουν και να μην αφήσουν ούτε ρανίδα των προσωπικών του πληροφοριών αδημοσίευτη; Τρανό παράδειγμα, αν κλικάρετε στον παραπάνω σύνδεσμο, θα δείτε πως εδώ, έχω αναφέρει πως γνωρίζω το σχολείο του, και σχολίασα κάποια πράγματα. Δεν ανέφερα όμως ποίο ήταν...

Τα ΜΜΕ αντιθέτως, σήμερα που κατόρθωσαν να μάθουν το σχολείο του παιδιού, έσπευσαν να το δημοσιεύσουν. Έσπευσαν, να πάρουν και τηλέφωνο, να ρωτήσουν τους καθηγητές του τί; Το κλασσικό "Πώς αισθάνεστε για το συμβάν;". Λογικά και είναι κλειστό το σχολείο του..!! (Η Ώθηση, αφού πλέον είναι δημοσιευμένο παντού, ας το πω κι εγώ..). Εδώ στα φροντιστήρια Ώθηση, στο Μαρούσι, έγινε χαμός την Κυριακή... Επιτηρητές που την προηγούμενη μέρα τον είχαν στις αίθουσες του σχολείου για τα σχολικά διαγωνίσματα, μαθητές που κάποιοι απ΄αυτούς, τον είχαν συμμαθητή (μια και πολλά παιδιά είναι γραμμένα και στο σχολείο και στο φροντιστήριο του συγκροτήματος..)..!

Φυσικά και έχει πέσει πένθος βαρύ στο σχολείο! Ομοίως και στην οικογένεια..!! Και πολύ καλά θα κάναμε να τους αφήναμε ήσυχους!

Αλλά κύριοι δημοσιογράφοι αυτό δε σας συμφέρει έ; Έχετε και κάτι επεισόδια να διεγείρετε... Πώς θ΄ανεβάσετε την τηλεθέαση; Πώς θα παίξετε τα πολιτικά σας παιχνίδια πάνω από το πτώμα ενός 15χρονου παιδιού;; Αν ο ειδικός φρουρός είναι εγκληματίας μία φορά, όλοι όσοι προκαλούν τις ταραχές, είναι για μένα, τόσες φορές όσες μολότοφ έχουν πέσει... Κι είναι πολλές!!!

Ρε ζήτησε το παιδί να καεί η Αθήνα για το θάνατό του; Έτσι συμπεριφέρονται στους Ήρωες; Αφού τον βαφτίσαμε ήρωα;

Ή μήπως τον βαφτίσαμε ήρωα, για να έχουμε άλλοθι των πράξεών μας;

Άντε να μας δω, ειρηνικά να πενθήσουμε το παιδί στην κηδεία του... Εκεί είναι η μαγκιά ρε! Μπορείτε να μαζευτείτε στην πορεία για την κηδεία και να μην πέσει πέτρα ή μολότοφ; Να μη σηκωθεί καδρόνι;;; Είμαστε μάγκες αρκετά, να προστατεύσουμε τις πόλεις μας, αλλά κυρίως,ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ 15χρονου ΑΓΟΡΙΟΥ ????

Κατέλαβαν τις πρεσβείες σε Λονδίνο και Βερολίνο!!!!!

Οι "αναρχικοί" που με τις χιλιάδες ευρώ των πατεράδων τους σπουδάζουν στα Αγγλικά και Γερμανικά πανεπιστήμια, υποκινούμενοι κι εγώ δεν ξέρω από ποίον.. κι εγώ στην Αγγλία σπουδάζω και δεν άκουσα τίποτα νωρίτερα, ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ τις Ελληνικές Πρεσβείες στην Αγγλική και τη Γερμανική πρωτεύουσα, και σα να μην έφτανε αυτό, κατέβασαν τις Ελληνικές Σημαίες!!!

Μόλις στο προηγούμενο άρθρο μου, έγραψα για το πώς οι ξένοι δημοσιογράφοι προσπαθούν (παραδόξως) να απαλύνουν τη ζημιά που θα υποστεί η χώρα μας, κι εμείς βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας!! Τί φταίει η σημαία ΡΕ; Έτσι θα φέρουμε πίσω τον Αλέξη, ή είναι άλλα τα κίνητρα;;;;

Στην Ελληνική Πρεσβεία στο Λονδίνο, κυμματίζει πλέον μια μαυροκόκκινη σημαία, και στο Βερολίνο μια που γράφει, "Το κράτος δολοφονεί"!

Δείτε: MSN United Kingdom News , SkyNews

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Εξάρχεια: Σάββατο, 7/12/08 ώρα, 21.10

Ο Αλέξανδρος, ένας 15χρονος από το Ψυχικό, κοίτεται νεκρός στο πεζοδρόμιο.... Πιο πέρα, δύο ειδικοί φρουροί, απομακρύνονται προς το παρκαρισμένο επί της Χαριλάου Τρικούπη περιπολικό. Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου, έχει μόλις τελειώσει.

Ο Υπουργός Εσωτερικών, δεν περιμένει. Ο ειδικός φρουρός, τηλε-καταδικάζεται ως δολοφόνος, πριν καν το ρολόι δείξει 10 μ.μ... Η πολιτεία ολόκληρη, είναι ανάστατη. Μέχρι ν΄αλλάξει η μέρα, κάθε άνθρωπος που "σέβεται" τον εαυτό του, βρίσκεται στους δρόμους. Η πρωτεύουσα φλέγεται, η υπόλοιπη χώρα ακολουθεί... Ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. για ακόμη μία φορά, επικροτεί τα επεισόδια, σε μια φλογερή ανακοίνωση τύπου περί "εν ψυχρώ δολοφονίας"

Λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα Κυριακής τα ΜΜΕ γράφουν [Newsroom]:

Νεκρός από σφαίρα ειδικού φρουρού της αστυνομίας έπεσε το βράδυ του Σαββάτου 15χρονος στην περιοχή των Εξαρχείων. Ο αστυνομικός πυροβόλησε όταν ομάδα νεαρών επιτέθηκε φέρεται να επιτέθηκε εναντίον του περιπολικού, στο οποίο επέβαινε με συνάδελφό του.
Ο ανήλικος διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σύμφωνα με τις αρχικές πληροφορίες που προέρχονταν από την Αστυνομία εναντίον του περιπολικού επιτέθηκε ομάδα 25 κουκουλοφόρων με πέτρες και ξύλα. Ωστόσο, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από τον αντιεξουσιαστικό χώρο κάνουν λόγο για λεκτικό διαπληκτισμό των αστυνομικών με ομάδα νεαρών που πέταξαν μπουκάλια μπύρας εναντίον τους.
Μετά το τραγικό περιστατικό σήμανε συναγερμός. Αντιεξουσιαστές και διμοιρίες των ΜΑΤ συγκεντρώθηκαν στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων και του Πολυτεχνείου με αποτέλεσμα να ξεσπάσουν συγκρούσεις.
«Παραδειγματική τιμωρία» των υπαιτίων υποσχέθηκε λίγο αργότερα ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος μαζί με τον υφυπουργό Παναγιώτη Χηνοφώτη υπέβαλε την παραίτησή του, χωρίς όμως να γίνει δεκτή.

Παραδειγματική τιμωρία... κι όπως έχουν τα πράγματα ως τώρα, ο ειδικός φρουρός φέρεται να έχει πυροβολήσει προστατεύοντας τη ζωή του... Έχει όμως, ήδη καταδικαστεί.

Στα ξένα forums γράφονται γραμμές σαν τις παρακάτω:

I saw this today... in Athens. Can someone explain to me why this cop is not justified in shooting this kid? The kid was in the process on throwing a "fuel filled bomb" at the officers? Does this officer not have sufficient cause to believe that if this teens throws this bomb that the cop and anyone in the area might sustain serious injury or death? If you can't shoot someone who is trying to kill you then who can you shoot as a cop in Greece.

Greece @ forums.officer.com

Τί έγινε στ΄αλήθεια;

Η πρώτη ανακοίνωση της αστυνομίας αναφέρει:

«Περιπολικό αυτοκίνητο του Αστυν. Τμήματος Εξαρχείων στο οποίο επέβαιναν δύο (2) Ειδικοί Φρουροί δέχθηκε επίθεση στη συμβολή Χ. Τρικούπη και Ναυαρίνου, με ρίψη αντικειμένων από τριάντα (30) άτομα περίπου. Μετά την αρχική επίθεση, το πλήρωμα του περιπολικού στάθμευσε το αυτοκίνητο επί της οδού Χ. Τρικούπη (πλησίον αστυνομικής δύναμης) και κατευθύνθηκαν πεζή προς τους επιτιθέμενους για την σύλληψή τους.
Οι συγκεντρωθέντες, πάντα κατά τους ισχυρισμούς των Ειδικών Φρουρών, επιτέθηκαν εκ νέου στους δύο Ειδικούς Φρουρούς, οι οποίοι αντέδρασαν: ο μεν ένας δια ρίψεως χειροβομβίδας κρότου – λάμψεως, ο δε άλλος με χρήση του υπηρεσιακού του όπλου πυροβολώντας τρεις φορές, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του ανηλίκου, που μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο 'Ευαγγελισμός'».

Γιατί πυροβόλησε; Με ποίο δικαίωμα; Σύμφωνα με το νόμο, τον ίδιο νόμο που δεν ορίζει 'παραδειγματικές τιμωρίες' για κανένα έγκλημα, ο αστυνομικός απαγορεύεται να τραβήξει όπλο, αν πρώτα δε δεχθεί πυρά...

Βέβαια, εδώ δεν πρόκειται για αστυνομικό, αλλά για έναν κατά πολύ λιγότερο εκπαιδευμένο (από ψυχολογικής τουλάχιστον απόψεως) ειδικό φρουρό. Αλλά και πάλι, κανείς δε νοιάζεται. "Ο μπάτσος πρέπει να πεθάνει", "Θάνατος στους μπάτσους" και κατ΄επέκτασην "Θάνατος στους δεξιούς" κλπ, δε θα επεκταθώ, αν κι αυτό είναι ακριβώς το μεγάλο θέμα, ασχέτως που απ΄όλους έχει διαφύγει... Θα επανέρθω αφού κλείσουμε με τον αστυνομικό.

Ξημερώνει, με το καλό, Κυριακή κι οι πρώτες μαρτυρίες από τον 'αντιεξουσιαστικό χώρο', κάνουν σιγά σιγά την εμφάνισή τους στα ΜΜΕ... λίγο αργότερα ακολουθούνται από οπτικοακουστικό υλικό, και μαρτυρίες κατοίκων. Όλο και περισσότεροι δηλώνουν πως ο ειδικός φρουρός, στόχευε την ομάδα των νεαρών, και πως πρόκειται για φόνο, για λόγους εκδίκησης...

Τί έγινε τελικά; Ξέρουμε;

Η νέα εκδοχή, λέει, πως οι αστυνομικοί δέχτηκαν φραστική επίθεση, από ομάδα νεαρών, ανταπάντησαν, απομακρύνθηκαν, πάρκαραν το αυτοκίνητο 100 m παραπάνω, κι επέστρεψαν για εκδίκηση... Ένοχος λοιπόν ο ειδικός φρουρός. Το δικαστήριο δεν έχει αποφανθεί ακόμη, αλλά κανέναν δεν πειράζει.

Όπως κανένας δεν ενοχλείται από τους 10 αστυνομικούς (ΜΑΤ) και τους 4 πολίτες που έχουν τραυματιστεί κατά τη διάρκεια των επεισοδίων που καλά κρατούν από το Σάββατο το βράδυ, κι ήδη ξημερώνει Δευτέρα...

Η zougla.gr γράφει: "Πόλεμος για την δολοφονία του 15χρονου", και το επίμαχο αποδεικτικό στοιχειο:

Κι η δική μου άποψη..:

Δε διαμένω Ελλάδα αυτή την περίοδο, κι έτσι θα ασπαστώ την επικρατούσα γνώμη, άλλωστε έμαθα πως ο ειδικός φρουρός ομολόγησε κιόλας, ότι πράγματι ήταν φόνος, εκ προμελέτης θα πει το δικαστήριο, εν βρασμώ ψυχής θα έλεγα εγώ, αλλά για το παιδί δε νομίζω να κάνει ιδιαίτερη διαφορά, ή για την οικογένειά του... Το ερώτημα είναι, πώς φτάσαμε ως εκεί;

Ο Αλέξανδρος, ένα παιδί 15 χρονών, το οποίο μεγάλωσε στο Ψυχικό, από καλή οικογένεια, δύο γονείς αρχιτέκτονες, το οποίο φοιτούσε στο ακριβότερο ιδιωτικό σχολείο της χώρας (και θεωρητικά σε ένα από τα καλύτερα) - πηγή, συνάδελφος που τον είχε μαθητή - , έφτασε να βρίσκεται στα εξάρχεια και να διαπληκτίζεται με αστυνομικούς! Γιατί;;;

Δύο εκδοχές κυκλοφορούν στον αέρα αυτή τη στιγμή..:

  1. Ο Αλέξανδρος με την παρέα του, είχαν κατέβει στα Εξάρχεια για να τους κεράσει ο φίλος τους, Νικόλας, για την ονομαστική του εορτή, έξω από την καφετέρια, συναντήθηκαν με τους Ειδ. Φρουρούς.
  2. Ο Αλέξανδρος με την παρέα του, βρίσκονταν σε ένα Internet Café στην περιοχή, και βγαίνοντας συνάντησαν τους δύο Ειδικούς Φρουρούς.

Θα δεκτώ πως μία απ΄τις δύο εκδοχές είναι ορθή, αν και καμία δε μου στέκει, μια και δεν έχω δει πολλά γυμνασιόπαιδα από το συγκεκριμένο σχολείο (όπου για χρόνια δούλευα και γνώριζα οπτικά τους μαθητές), ή από το Ψυχικό να τριγυρνάνε στα Εξάρχεια, και είναι περιοχή που σύχναζα, ενώ για τα περί Internet Café, θα πω πως το B&B, το μεγαλύτερο NetCafe και από τα πιο διαδεδομένα στα Β.Π. βρίσκεται στην Ακαδημίας, πιο κοντά στην Κάνιγκος παρά στα Εξάρχεια.

Άλλωστε, ακόμη και για άλλο λόγο να είχαν κατέβει οι μικροί στην περιοχή, λίγο μας αφορά... Το ερώτημα είναι, πώς μια παρέα 15χρονων φτάνει να διαπληκτίζεται λεκτικά με τους αστυνομικούς; Μια παρέα παιδιών, από το πιο ακριβό σχολείο ή την πιο ακριβή γειτονιά (αναλόγως από πού ήταν η παρέα του) της χώρας..!! Μήπως αλλού πρέπει να κοιτάξουμε για να βρούμε τα λάθη μας;

Μήπως ακριβώς αυτές οι εκφράσεις τύπου "Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι" είναι αυτές που πραγματικά κάνουν τη ζημιά στη νεολαία; Μήπως το γεγονός του ότι βαφτίζουμε τους βανδάλους 'αναρχικούς' και τους μπάτσους 'χρυσαυγίτες' είναι το μεγάλο μας πρόβλημα;

Ακόμη κι αν ο Ειδικός Φρουρός, δολοφόνησε εν ψυχρώ τον Αλέξανδρο, γιατί πρέπει να γίνει η χώρα παρανάλωμα του πυρρός; Γιατί καταστράφηκε το Πλαίσιο στη Στουρνάρη, ο Γερμανός και τα McDonalds στην Πατησίων; Γιατί εκτός απ΄το νεκρό παιδί, θέλαμε και μια ντουζίνα τραυματίες;

Γιατί τέλος πάντων, για να είναι ασφαλής αυτή η χώρα πρέπει να είναι έτσι;

Αλλά και πάλι, ούτε ασφαλής είναι, ούτε κι αναγνωρίζουμε ένα σημαντικό στοιχείο, πως κι οι "μπάτσοι" παραμένουν άνθρωποι, πολλές φορές με οικογένειες και παιδιά..! Τί σόι ατάκες είναι αυτές που ακούω συχνά "Όταν γίνεσαι μπάτσος παύεις να είσαι άνθρωπος και γίνεσαι γουρούνι";

Ρε πούστη μου, έχουμε κάτσει ν΄αναρρωτηθούμε ποτέ, μήπως, μήπως λέω, αυτή η κατάσταση είναι που καλλιεργεί το χάος και τους βανδαλισμούς;

Το βίωσα 5 χρόνια στη σχολή και το βιώνω και τώρα... Οι περισσότεροι "βανδάλοι", "αναρχικοί" και όπως αλλιώς θέλουμε να τους αποκαλέσουμε, είναι επαναστάτες χωρίς αιτία, με τα λεφτά του μπαμπά στο κομοδίνο, μετά την πορεία... Είναι "αριστεροί" που πηγαίνουν στην πορεία φορώντας All-Star Converse (αλήθεια, γιατί αυτά τα συγκεκριμένα παπούτσια δε θεωρούνται σύμβολο του καπιταλισμού; όταν η μόδα πλέον έχει καταλήξει να είναι μία συγκεκριμένη εταιρεία, ορίζοντας ακριβώς την έννοια του καπιταλιστικού συστήματος; ) και που τα σπάνε για ένα μόνο λόγο:

Για να κάνουν το κομμάτι τους... Γιατί πουλάει! Αντί να καταδικάσουμε λοιπόν, τον ειδικό φρουρό, μήπως θα έπρεπε να καταδικάσουμε, γι΄αρχή την πολιτεία που του έδωσε όπλο, και τον έστειλε ανεκπαίδευτο ψυχολογικά στους δρόμους, αλλά κι εμάς τους ίδιους που καλλιεργούμε αυτή την κατάσταση καταστροφής;

Και μήπως όλος ο ντόρος εξ΄αρχής, τα επεισόδια, η δημοσιότητα, οι "αναρχικοί", τα ΜΜΕ κι η ίδια η Πολιτεία, είναι κοράκια, που όρμησαν πάνω απ΄το πτώμα του παιδιού να βγάλουν κέρδος; Ευχαριστώ, πραγματικά όσους καταφέρουν να διαβάσουν το κατεβατό αυτό ως το τέλος... (Ως εδώ δηλαδή!) - Θα εκτιμούσα τα όποια σχόλιά σας...

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Ορίστε τα χάλια μας...

Δεν ξέρω πόσοι από σας ξέρουν τη "θρυλική" πλέον σελίδα "Μακεδονικής Ιστορίας" bulgarmak.org. Μιλάμε για εξευτελισμό, μια σελίδα με το ληκτικό .org οφείλει να σέβεται τους διεθνείς κανονισμούς, κι όμως... κανείς απ΄την επίσημη πολιτεία δεν κάνει τίποτα.

Κι όμως, υπάρχουν και χειρότερα... Πόσοι γνωρίζετε το Indymedia.org ?
Το "Ελληνικό Ανεξάρτητο Ειδησεογραφικό Portal" ; Όσοι το γνωρίζατε, ως Ελληνικό τουλάχιστον, καλύτερα να το ξεχάσετε..:

Κώδικας:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=928644
Δε θα έχω κάτι περαιτέρω να πω, για όποιον θεωρεί ότι θέλει να συνεχίσει να ενημερώνεται απ΄το εν λόγω portal..

Μια ακόμη άποψη επί του θέματος: εδώ.

Και βέβαια, την ίδια ώρα, ανεχόμαστε τις απροκάλυπτες προκλήσεις των άλλων γειτόνων.. των τούρκων σε Κύπρο (ανοιχτά της Πάφου, 13/11) και Αιγαίο (ανοιχτά του Καστελόριζου 15/11) με τα χέρια σταυρωμένα...

Τί να πω... τόσο ωχαδερφιστές έχουμε γίνει τελικά;

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

15 Νοεμβρίου

S18 Η 15η Νοεμβρίου, είναι μία ακόμη μαύρη επέτειος για τον Ελληνισμό, καθώς είναι η ημερομηνία της μονομερούς ανακήρυξης του ψευδοκράτους στην κατεχόμενη βόρεια Κύπρο. Χθες, Σάββατο 15/11/08, το ΜΕΤΩΠΟ Κυπρίων Φοιτητών Ηνωμένου Βασιλείου, είχε ειρηνική διαδήλωση στο Λονδίνο, κατά της μονομερούς αυτής ανακήρυξης.

Κι όμως! Αυτήν ακριβώς την ημέρα, επέλεξαν οι "φίλοι, γείτονες" - ή όπως αλλιώς η Ελληνική μας πολιτεία και τα ΜΜΕ τους αποκαλούν - Τούρκοι, για να αποδείξουν ακόμη μια φορά, ότι δε θέλουν να μας αφήσουν να ξεχάσουμε. Ότι τα περί Ελληνοτουρκικής φιλίας είναι απλώς στάχτη στα μάτια των Ελλήνων "ανοιχτόμυαλων".

Έτσι, χτες κατά τη διάρκεια της μαύρης αυτής επετείου, και με τον Ερντογάν στις ΗΠΑ για τη συνεδρίαση της G20, το τουρκικών συμφερόντων και νορβηγικής σημαίας Malene Ostervold, ερευνητικό σκάφος 1600 τόνων, συνοδευόμενο από την τουρκική φρεγάτα Gediz εισήρθε στα Ελληνικά Χωρικά Ύδατα με σκοπό να πραγματοποιήσει έρευνες για πετρέλαιο. Κατά την είσοδο αυτή, αγνόησε κάθε εντολή της Ελληνικής κανονιοφόρου, Πολεμιστή, ενώ η φρεγάτα που το συνόδευε έκανε επικίνδυνους ελιγμούς γύρω από την κανονιοφόρο.

Από χτες, και παρά τη ρητή εντολή της Νορβηγικής Κυβέρνησης, κατόπιν των διπλωματικών χειρισμών της Ελληνικής Κυβερνήσεως, το πλοίο δεν έχει εγκαταλείψει την περιοχή, επικαλούμενο τώρα μηχανική βλάβη. Παρόλαυτα, η φρεγάτα συνεχίζει τους επικίνδυνους ελιγμούς μη επιτρέποντας στον Πολεμιστή να κάνει αναγνωριστικό έλεγχο σχετικά με τις έρευνες που έγιναν, αλλά και την ύπαρξη ή μη, μηχανικής βλάβης.

Το μεγάλο ερώτημα τώρα, είναι, γιατί τα μέτρα μένουν στις "εκκλήσεις" λέξη συνώνυμη με τη λέξη "παρακάλια" και δε γίνεται οξύτερη επιθετική κίνηση προς τα εχθρικά πλοία; Πρόκειται για εχθρικά πλοία σε ΕΛΛΗΝΙΚΑ ύδατα! Πότε θα αρχίσουμε να λειτουργούμε ως κυρίαρχη χώρα;

Το 2002 θαυμάζαμε την αντίδραση της Ισπανίας, στην περίπτωση της Περεχίλ, των Ισπανομαροκινών Ιμίων, όπως περιγράφηκε πολλές φορές τότε. Όσοι εγκαλούσαν την Ελλάδα για ανακίνηση προβλημάτων στην Ε.Ε. είδαν την ίδια την Ένωση, να μην ασχολείται καν, να ακούσει την άποψη του Μαρόκου, και να εκφράζει την πλήρη στήριξη στη χώρα μέλος, η οποία προειδοποιούσε με πόλεμο.

Λίγο καιρό μετά, ήρθε και κάτι ακόμη στο φως. Στη σελίδα 697 της βιβλιογραφίας του πρώην Προέδρου των Η.Π.Α. Μπιλ Κλίντον, αναφέρεται ξεκάθαρα η θέση του ως υπέρ της Τουρκίας στα Ίμια (πηγή). Η αποκλιμάκωση της κρίσης, που έγινε από τον ίδιο, έγινε κατόπιν της παράκλησης του Τούρκου πρωθυπουργού, πράγμα που δε συνάδει με τις "ευχαριστίες" από Ελληνικής πλευράς. Πρέπει να μάθουμε κάποτε, πως η διατήρηση της Εθνικής Κυριαρχίας, απαιτεί σκληρή στάση και ετοιμοπόλεμες αντιδράσεις.

Βυθίστε το το ρημάδι γαμώ το κέρατό μου!!! Βυθίστε το όπως οφείλετε!!! Και να τους δω εγώ μετά, αν θα έχουν τα μούτρα να ξαναπατήσουν πόδι στο Αιγαίο. Τί φοβόμαστε; Μονίμως φοβόμαστε την αιτία πολέμου... Θεωρείτε, αλήθεια, πως αν οι Τούρκοι, πίστευαν ότι είναι προς το συμφέρον τους να μας κυρήξουν πόλεμο, δε θα μπορούσαν να βρουν την αφορμή; Δεν καταλαβαίνω γιατί φοβόμαστε μονίμως, όταν καθημερινά αποδεικνύεται πως αυτοί είναι σε χειρότερη κατάσταση από εμάς, και μόνο απ΄τον τσαμπουκά τους κερδίζουν πράγματα!!!