Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χιούμορ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα χιούμορ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Διεθνή και Πολιτικά...

Δεν ξέρω από πού ν΄αρχίσω αυτή τη φορά... ακόμη και τον τίτλο που θέλω να βάλω δεν τον έχω αποφασίσει καλά καλά...

Απ΄τη μία, θέλω να μιλήσω για τις δηλώσεις του Σαρκοζί, και την απογοήτευσή του για τα επεισόδια στην Ελλάδα:

"Αγαπώ την Ελλάδα πάρα πολύ, όπως πολύ καλά το ξέρετε. Την γνωρίζω, και λυπήθηκα πραγματικά όταν είδα τις σκηνές που είδαμε όλοι στους δρόμους των Αθηνών. Για το σύνολο των Ευρωπαίων, η Ελλάδα είναι η εικόνα του πολιτισμού, της κουλτούρας και όταν βλέπουμε τέτοιου είδους βίαιες συγκρούσεις, λεηλασίες, πλιάτσικο σε μία χώρα σαν την Ελλάδα, πραγματικά αυτό συγκινεί και ταράζει όλο τον κόσμο."
"Η Ελλάδα είναι μία δημοκρατία και σε μία δημοκρατία υπάρχουν οι δημοκρατικοί θεσμοί, οι εκλογές και μία νόμιμη κυβέρνηση. Σε μία δημοκρατία όταν ο λαός θέλει αλλαγή, αυτή περνάει μέσα από τις κάλπες. Σε μία δημοκρατία δεν αποφασίζει ο δρόμος..."

Ο Γάλλος πρόεδρος, ακόμη και
στις κάλπες μας καλεί, παρά το γεγονός της φιλίας του με τον νυν πρωθυπουργό. Μέχρι την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ανέβαλε στη χώρα του φοβούμενος αντίστοιχα επεισόδια, μια και για τους Γάλλους, ο τρόπος που οι Έλληνες αντιλαμβανόμαστε τη δημοκρατία, αποτελεί παράδειγμα.
Είναι κρίμα πραγματικά, να βλέπεις ξένους πολιτικούς ν΄αγαπούν την Ελλάδα περισσότερο από τους Έλληνες, κι ακόμη περισσότερο κρίμα, να βλέπεις ξένους (βλ. Αλβανούς μαθητές) να τιμούν την Ελληνική σημαία περισσότερο από εμάς...

Από την άλλη, ήθελα να σχολιάσω για τα παπούτσια που δέχτηκε ο Μπους από Ιρακινό δημοσιογράφο την Κυριακή...



Ο Μπους ευρισκόμενος στην τελευταία του περιοδεία ως Πρόεδρος των Η.Π.Α. έκανε μια αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Ιράκ, όπου ο ίδιος ομολόγησε ότι θεωρεί πως άδικα επιτέθηκε η χώρα του... Πριν την ομιλία του δέχτηκε τη ρίψη δύο παπουτσιών από Ιρακινό δημοσιογράφο, και μάλιστα, χρειάστηκε να σκύψει για να αποφύγει το ένα... Αξίζει να σημειωθεί, πως η τιμωρία για το δημοσιογράφο, ήταν να του σπάσουν τα χέρια, αφού συνελήφθη από την ιρακινή αστυνομία και τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες...

Ήθελα να πω και για το εκπληκτικό - τραγελαφικό επεισόδιο, με το αυτόματο όπλο, που έφτασε σε μια ηλικιωμένη γυναίκα στη Μ. Βρετανία... Το εκπαιδευτικό όπλο, προοριζόταν για μία από τις ακαδημίες της Βρετανικής Αστυνομίας με ταχυδρομικό κώδικα DT2 8DZ, όμως η εταιρεία έγραψε στο κιβώτιο DT2 8DT, με αποτέλεσμα το εκπαιδευτικό όπλο, να καταλήξει στη φάρμα της ηλικιωμένης γυναίκας, η οποία περίμενε ένα σαμάρι για ένα από τα άλογά της... Η γυναίκα κάλεσε την αστυνομία και δύο ένοπλοι φρουροί πήγαν να παραλάβουν το όπλο...
Δυστυχώς, δεν έχω τη φωτογραφία της εφημερίδας, το όπλο όμως, έμοιαζε με αυτό που κρατά ο αστυνομικός στη διπλανή εικόνα.
(Πηγή: The London Paper)

Τί άλλο; Ά ναι.. πρέπει να μιλήσω και για τη mea culpa του δικού μας... Όμως, προσωπικά, δε με ενδιαφέρει... Αρχή άνδρα δείκνυσι και ουχί ο λόγος... Θα φανεί απ΄τις κινήσεις του...
Προσωπικά, δεν τον καταδικάζω γιατί απλά, δε θέλω. Σε άλλη περίπτωση τί μας μένει; Ντόρα και Γιωρίκας; Όχι πως είναι καλύτερος απ΄αυτούς ο Κωστίκας, αλλά αυτός είναι εκεί τώρα, ενώ οι άλλοι θα μας τα κάνουν (μπιιιπ) για να βρεθούν εκεί...
Μονάχα ένα πράγμα θα πω... όπως την έχουμε καταντήσει τη χώρα, εγώ στη θέση του, θα έκλεινα τα αστυνομικά τμήματα, και θα έδινα το ελευθέρας να πουλάνε τα περίπτερα μολότοφ, έτοιμες. Δύο ευρώ η μία.... (με 50% ΦΠΑ φυσικά..!!). Να κλείσει και το κρατικό έλειμμα τουλάχιστον...

Είμαι κυνικός;

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Περί Μηχανικών & Επιστημόνων, το ανάγνωσμα.

Πώς οι Μηχανικοί βγάζουν λεφτά;

Λοιπόν υπάρχει μια αυστηρά Μαθηματική απόδειξη γι΄αυτό το θέμα.
Αρκε
ί πρώτα απ' όλα να δεχθούμε τα παραπάνω αξιώματα:
Αξίω
μα 1: Η γνώση είναι ισχύς (1)
Αξίωμα 2: Ο χρόνος είναι χρήμα (2)
Έχουμε λοιπόν:
Ο κάθε Μηχανικός ξέρει: Ισχύς = (Έργο) / (Χρόνο)
Με βάση τις (1) και (2) έχουμε: Γνώση = (Έργο) / (Χρήμα) =>
Χρήμα = (Έργο) / (Γνώση) (3)
'Άρα λοιπόν, όταν η Γνώση τείνει στο μηδέν το Χρήμα τείνει στο άπειρο, καθώς έχει γίνει Έργο.
Επομένως αποδείξαμε πώς οι Μηχανικοί σήμερα βγάζουν λεφτά!!!

Το λάθος του Αγ. Πέτρου.

Πεθαίνει ένας μηχανικός και πάει στις πύλες του Παραδείσου.
Εκεί ο Άγιος Πέτρος τον ρωτάει:
- Τί δουλειά έκανες;
- Ήμουν μηχανικός, απαντάει.
- Τότε δεν ήρθες στο σωστό μέρος. Στην Κόλαση θα πας.
Οπότε πάει στην Κόλαση, όπου ο Σατανάς τον δέχεται. Όμως ο μηχανικός δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος από τις παροχές και τις ανέσεις της Κόλασης. Οπότε, πιάνει δουλειά και αρχίζει να βελτιώνει τα πράγματα. Φτιάχνει ασανσέρ, βάζει κλιματισμό, βάζει καζανάκι στις τουαλέτες κλπ. Σε κάποια φάση λοιπόν, τηλεφωνάει ο Θεός τον Σατανά και τον ρωτάει:
- Τί γίνεται εκεί;
- Ε, μια χαρά. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί πολύ εδώ, απαντά εκείνος.
- Τί μου λες; Πώς έγινε αυτό;
- Ε, να ήρθε ένας μηχανικός και έχει βελτιώσει τα πράγματα, έβαλε κλιματισμό, ασανσέρ, καζανάκι στις τουαλέτες κλπ.
- Μηχανικός; Τί δουλειά έχει ο μηχανικός εκεί; Στείλε τον στον Παράδεισο.
- Τί λες ρε; Δεν στον δίνω.
- Δώσε τον, γιατί αλλιώς θα σου κάνω μήνυση.
- Μπα; Και πού θα βρεις δικηγόρο;


Περί αντιλήψεων...

Οι Μηχανικοί πιστεύουν ότι οι εξισώσεις τους είναι μια προσέγγιση της πραγματικότητας.
Οι Φυσικοί πιστεύουν ότι η πραγματικότητα είναι μια προσέγγιση των εξισώσεων τους.
Οι Μαθηματικοί δεν ενδιαφέρονται.


Μεταξύ φίλων:

Ερ: Έχεις ακούσει ποτέ για κάποιον Στατιστικολόγο ;
Απ: Πιθανότατα!

Ο καθηγητής που με κάνει Γεωμετρία άλλοτε είναι οξύς και άλλοτε αμβλείς αλλά πάντα ορθός.

Το ήξερες ότι ένας Στατιστικολόγος που το κεφάλι του είναι μέσα σ" ένα φούρνο και το πόδι του μέσα στην κατάψυξη, υποστηρίζει ότι στη μέση νοιώθει υπέροχα;

Οι γέροι Μαθηματικοί δεν πεθαίνουν απλώς χάνουν μερικές απ' τις συναρτήσεις τους.

1 + 1 = 3, για μεγάλες τιμές του 1.

-Ξέρεις, η μαμά μου είναι Μαθηματικός. Είναι πολύ καλή στην "επαγωγή" της συμπεριφοράς: "Στο είπα μια φορά, στο είπα ν φορές, στο είπα ν+1 εεε! αμάν πια!".


Ο κουβάς, η κατσαρόλα και το νερό.

Κάποτε, μαζέψανε όλους τους μηχανικούς και τους μαθηματικούς να λύσουν ένα πρόβλημα.
Τους δώσανε έναν κουβά γεμάτο νερό, μια κατσαρόλα κι ένα γκαζάκι. Το ζητούμενο, είναι να βράσουν το νερό.
Συσκέπτονται οι μεν, συσκέπτονται οι δε, ξανασκέφτονται, και τελικά κι οι δύο καταλήγουν στην ίδια λύση:
Θα βάλουν το νερό στην κατσαρόλα, και την κατσαρόλα στο γκαζάκι, ώστε να βράσει το νερό.
Κατόπιν, το πρόβλημα άλλαξε. Τους έδωσαν έναν κουβά άδειο, μια κατσαρόλα γεμάτη νερό, κι ένα γκαζάκι. Το ζητούμενο ίδιο.
Συσκέπτονται οι μηχανικοί, το θέτουν από δω, το θέτουν από κει, τελικά, ύστερα από μισή ώρα, λένε:
"Θα βάλουμε την κατσαρόλα με το νερό πάνω στο γκαζάκι να βράσει"
Συσκέπτονται κι οι μαθηματικοί, το βλέπουν έτσι, το βλέπουν αλλιώς το θέμα, ύστερα από μία ώρα λένε:
"Θα ρίξουμε το νερό στον κουβά, κι έτσι, επαγωγικά καταλήγουμε στο προηγούμενο πρόβλημα, το οποίο έχει λύση!"


Στον ψυχολόγο:

Ένας Μαθηματικός και ένας Φυσικός συνεννοούνται να επισκεφθούν έναν ψυχολόγο ώστε να κάνουν τα απαραίτητα τεστ. Ο ψυχολόγος καλεί πρώτα τον
(πεινασμένο ως συνήθως) Μαθηματικό και τον βάζει σ" ένα άδειο δωμάτιο. Τον βάζει να κάτσει σε μια καρέκλα που βρίσκεται στην μια γωνία του δωματίου και στην άλλη γωνία τοποθετεί το αγαπημένο του φαγητό τέλεια σερβιρισμένο πάνω σ" ένα τραπέζι. Του εξηγεί κατόπιν ότι απαγορεύεται να σηκωθεί απ' τη θέση του αλλά κάθε λεπτό θα τον μετακινεί ακριβώς στην μέση της απόστασης με το τραπέζι. Τότε ο Μαθηματικός κοιτάει όλο αηδία τον ψυχολόγο και λέει: "Τιιιιι;;;;; Δεν πρόκειται να το κάνω αυτό το πείραμα!!! Αφού το ξέρεις ότι ποτέ δεν θα φθάσω στο φαγητό!!!" Σηκώνεται απ' τη θέση του βαράει την πόρτα με δύναμη και φεύγει. Κατόπιν ο όλο απορία- ψυχολόγος καλεί τον Φυσικό και αφού του εξηγήσει τη διαδικασία τον ρωτάει: "Συνειδητοποιείς ότι ποτέ δεν θα φθάσεις το φαγητό;". Και του απαντάει ο Φυσικός με ένα μεγάλο χαμόγελο: "Φυσικά! Αλλά θα είμαι αρκετά κοντά για πρακτικές εφαρμογές!".

2 * 2 = ;

Σε ένα συνέδριο με τα πιο ταλαντούχα "μυαλά" δόθηκε το εξής πρόβλημα.
"Πόσο κάνει 2*2;"
Ο Μηχανικός βγάζει το λογαριθμικό του κανόνα τον κουνά πίσω μπρος και στα γρήγορα ανακοινώνει 3,99. Ένας Φυσικός φτιάχνει ένα κατάλληλο πρόγραμμα στον υπολογιστή του και σε λίγη ώρα συμπεραίνει πως το αποτέλεσμα βρίσκεται με αρκετή πειραματική ακρίβεια μεταξύ του 3,98 και του 4,2. Τέλος ένας Μαθηματικός μετά από ώρα σκέψης κοιτάει τους υπόλοιπους με το χαμόγελο της επιτυχίας και λέει: "Δεν ξέρω ποια είναι η απάντηση αλλά είμαι σίγουρος ότι υπάρχει λύση!".


Φωτιά στο ξενοδοχείο!

Ένας Μαθηματικός, ένας Φυσικός και ένας Μηχανικός διανυκτερεύουν σ΄ ένα ξενοδοχείο. Ο Μηχανικός κάποια στιγμή ξυπνάει και μυρίζει καπνό. Σηκώνεται πάει στην πόρτα και βλέπει πως υπάρχει φωτιά στον διάδρομο. Τότε παίρνει έναν κουβά που είχε στο δωμάτιό του για τα σκουπίδια τον γεμίζει νερό, καταβρέχει την φωτιά και επιστρέφει ήσυχος στο δωμάτιό του. Μετά από λίγη ώρα η φωτιά αναζωπυρώνεται.
Ξυπνάει αυτή τη φορά ο Φυσικός, μυρίζει καπνό, οπότε ανοίγει την πόρτα του δωματίου του και βλέπει τη φωτιά στον διάδρομο. Πλησιάζει με προσοχή, βγάζει το κομπιουτεράκι απ' την τσέπη του και αφού υπολογίσει την ταχύτητα των φλογών, την απόσταση, την πίεση του νερού, την τροχιά κλπ σβήνει την φωτιά με την ελάχιστη ποσότητα νερού και ενέργειας που απαιτείται. Κατόπιν γυρνάει ήσυχος στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο του. Η φωτιά παρόλα αυτά αναζωπυρώνεται ξανά.
Τέλος ξυπνάει ο Μαθηματικός μυρίζεται καπνό και κατευθύνεται στον διάδρομο. Εκεί βλέπει την φωτιά, βλέπει τον πυροσβεστήρα πιο δίπλα οπότε σκέφτεται και λέει "α, υπάρχει λύση!" γυρνάει στο δωμάτιό του και συνεχίζει τον ύπνο.


Περιττοί = Πρώτοι ?

Πρόβλημα: Αποδείξτε ότι όλοι οι περιττοί αριθμοί >=3 είναι πρώτοι.

Μαθηματικός: το 3 είναι πρώτος, το 5 είναι πρώτος, το 7 είναι πρώτος, το 9 δεν είναι, άρα
ο ισχυρισμός δεν είναι αληθής.
Φυσικός: το 3 είναι πρώτος, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 είναι πειραματικό λάθος, το 11 είναι κλπ
Μηχανικός: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 είναι, το 11 είναι, το 13 είναι, το 15 είναι, περίπου, το 17 είναι...
Προγραμματιστής: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 7 είναι, το 7 είναι, το 7 είναι...
Βιολόγος: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 (δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα ακόμη)
Στατιστικολόγος: Ας δοκιμάσουμε μερικούς τυχαία εκλεγμένους αριθμούς: το 23 είναι το 17 είναι, το 11 είναι.
Πωλητής Η/Y: το 3 είναι, το 5 είναι, το 7 είναι, το 9 θα γίνει στην επόμενη έκδοση.

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Μητσικώστας AKA Νοστράδαμος!

Κρατηθείτε, καθίστε, πάρτε βαθιά ανάσα και..:



1. Ο Γιώργος Παπανδρέου, έγινε Αρχηγός του ΠΑ.ΣΟ.Κ. το 2002 και παραμένει.
2. Ο Νίκος Χατζινικολάου παρουσιάζε το δελτίο ειδήσεων του Alpha την περίοδο 2005-07.
3. Ο Νίκος Μουρατίδης συμμετείχε στα reality shows Popstars, Fame Story 2&3 και Dream Show.
4. Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος συνέπραξε με το ΠΑ.ΣΟ.Κ το 2002 και ξαναέφυγε απ΄την ενεργό δράση το 2004.
5. Ο Αντώνης Νικοπολίδης είναι τερματοφύλακας του Ολυμπιακού από το καλοκαίρι του 2004.
6. Οι Κεντέρης και Θάνου, κατηγορήθηκαν για ντοπαρισμένοι στους Ολυμπιακούς του 2004!
7. H Έλενα Ακρίτα πράγματι έκανε Σαπουνόπερα απέναντι απ΄το Φώσκολο: Βέρα στο Δεξί, 2004-07