Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Και πάλι.. une fois encore...

Συνέχεια αλλού κοιτάς,
ζωή μου, τί να κάνω πες μου
και σ΄άλλους μοναχά γελάς
λύπες είναι κι οι χαρές μου!

Πονάω σου λέω, σε θέλω φωνάζω,
δακρύζω, ουρλιάζω, τρελλαίνομαι,
μήτε ματιά να δεις πως αλλάζω,
χωρίς εσένα ζω, κι αλλοτριώνομαι!

Το κλάμα τελείωσε πια, στέρεψε,
όχι πως έχει καμιά αξία, έτσι,
αφού αλλού η καρδιά σου έγνεψε
και πάλι, η μοίρα μ΄εμπαίζει.

Μου τό ΄χαν πει δε μου τό ΄χαν;
Ταξίδια, αόρατα κι απλησίαστα...
Κείθε μονάχα, λίγη ζωή την είχαν
στου μυαλού μου τα έγκατα, άστα!

Το "Σ΄αγαπώ" ποτέ μην πεις,
αν της μιλήσεις θα τη χάσεις,
αν αγαπάς, μην τυχόν το πεις,
όνειρο ζεις, μη και ξεχάσεις!

Το κλάμα τελείωσε πια, στέρεψε,
όχι πως έχει καμιά αξία, έτσι,
μια κι άλλος το τρόπαιο έδρεψε,
την καρδιά που εγώ καιγόμουν,

Έτσι μου είπαν, έτσι μεγάλωσα,
γιατί μου λες; γιατί σ΄εσένα;
γιατί για σένα όλα τα ξέχασα;
κι όλο λάθη κάνω, σωστό κανένα.

Φιλαράκι με θες; Φίλος θά ΄μαι,
όμως πονώ, καθώς με πληγώνει,
πέτρες, ξύλα, μαχαίρια, κοιμάμαι,
ο ύπνος πονά γιατί σε θυμίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου