Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Συγγνώμη!!

Απλά Συγγνώμη!

Ανάμεσα σε σοκάκια, ο καιρός γκρίζος.
Απ' τις λίγες φορές που έχω βαμμένα μάτια.
Μαύρη σκιά και μολύβι.
Εκφράσεις σφιγμένες, βήμα ταχύ.
Ματιά απότομη, διαπεραστική.

...:(

Προχώρα άνθρωπε τί κοιτάς; Εσένα!
Θα σου πω κι εσένα καμιά αλήθεια
και θα κλαίμε παρέα.
Ας είναι. Αν κλαις εσύ δεν έχει νόημα άλλο πλέον!
Προχώρα κι άσε με. Δε θέλω να σ΄αφήσω!! Δεν το καταλαβαίνεις;
Θα μου περάσει. Πότε; Ως πότε θα κλαις; Δεν το δέχομαι!

Τί κοιτάς έτσι; Κοιτώ εσένα μόνο εσένα Εσύ, δεν έδωσες
ποτέ ευκαιρίες, δεν άκουσες.
Συγγνώμη!! Συγγνώμη ειλικρινά!
Εσύ μόνο μίλαγες κι έβγαζες συμπεράσματα. Αυτά που μου φαίνονταν σωστά! :(
Έκρινες γιατί έβρισκες λόγους και αφορμές
στους άλλους.
Λάθος μου τ΄ομολογώ! Λάθος μεγάλο! Δεν είχα δικαίωμα να σε κρίνω!

Τί θες από μένα; Θέλω ΕΣΕΝΑ. ΚΑΛΑ! Κάνε στην άκρη,
σε παρακαλώ.
Αφού το θες, θα κάνω! Μόνο αν το θες!
Τί να σου εξηγώ τώρα. ...
Δεν κατάλαβες τα απλά, θα
καταλάβεις αυτό;
ΝΑΙ! Θα το καταλάβω! Γιατί πρέπει! Είναι ΑΝΑΓΚΗ!

Άντε σε παρακαλώ, κι επέτρεψέ μου
να ηρεμήσω.
Τί να κάνω τελικά; Να φύγω ή να μείνω;
Άντε στο καλό και μην ανησυχείς,
θα ξαναγυρίσω.
Το ελπίζω! Αλλά φοβάμαι!

Και τότε θα σκέφτεσαι πως απλά είχα
μία άσχημη μέρα.
ΣΥΓΓΝΩΜΗ! Συγγνώμη και πάλι!
Πως δε θα μου βγήκε καμιά εξίσωση
και σε κοίταξα έτσι γιατί ήμουν αλλού.
Δεν έχω λόγια να πω!

Ήμουν πράγματι αλλού,
αλλά πώς να εξηγήσω.
Καθένας το δρόμο του
κι εγώ στον κύκλο.

Τόσο καιρό προσπαθώ να μπω στο δικό σου! Δε μ΄αφήνεις κι έχεις ίσως δίκιο!
Μα ο φόβος μη σε χάσω δε μ΄αφήνει να καταλάβω! Τίποτα άλλο!

Πόσο ακόμα; Πόσοι ακόμα;
Τόσος πόνος και δάκρυα.
Ποτέ δε διορθώνεται, με ακούς;
...
Σ΄ακούω και πονώ!
Όχι δάκρυα, μη! Σε παρακαλώ!

Καλύτερα.. Με άκουσες και απομακρύνθηκες.
Έτσι είσαι πιο ασφαλής.
Είμαι βλάκας! Όχι ασφαλής!
Θα περάσει. Ελπίζω! Σ΄εσένα! Γιατί σ΄εμένα δε θα περάσει!
Έλα αύριο να πιούμε καφέ. Τί να μου κάνει ένας καφές; Ο τελευταίος; Γιατί;
Γιατί να μην ξέρω;

Καληνύχτα.Γιατί να μην είναι Καλημέρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου