Ένα γενικό blog με επικαιρότοτητα αλλά και με κάποια θέματα περισσότερο επιστημονικού ενδιαφέροντος.
Πλέον, στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας μπορείτε να βρείτε και διασκεδαστικά παιχνίδια!

toolbar powered by Conduit

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2007

Τέλος

Έλειψεν ο χρόνος, και πάει έπεσ΄η αυλαία,
σαν ετέλειωσε της ζωής η πιό ΄μορφη σκηνή.
Ήρθε πλέον η ώρα για κεφάλαια νέα,
τούτη η καταραμένη ώρα, σα θηλιά σε σκοινί.
Με πνίγει νιώθω, δεν αντέχω μα είν΄αναγκαία.

Ο πόνος αβάσταχτος κι η καρδιά μου το ξέρει
μα να λυγίσει άλλο πια δε γίνεται, όχι τώρα
το μυαλό προστάζει, η θλίψη τίποτα δε θα φέρει.
"Σήκω λοιπόν, ξεκόλλα, σύνελθε ξέχνα προχώρα!!"
Τίποτα την παλιά χαρά στη ζωή δε θα ξαναφέρει.

Κι όμως, τί κι αν το ξέρω; Τί κι αν προσέχω;
Εγώ πονώ, αν και πολλά δεν τολμώ, δε ζητώ!
Μα είν΄αβάσταχτη η θλίψη κι εγώ δεν αντέχω
άχ πως θά ΄θελα, πόσο πραγματικά τ΄αποζητώ
το γλυκό της φιλί πάλι ξανά στα χείλη να έχω.

Το μυαλό δε μ΄αφήνει, όσο κι αν είναι αβάσταχτη,
η θλίψη, η πίκρα, ο πόνος, σήκω μου λέει
"Ξεκόλλα, Σύνελθε, Ξέχνα, Προχώρα!!"
Μια φορά ακόμη μοναχά να τη δώ, έτσι για λίγο,
ένα αντίο γλυκό ίσως και να προλάβω να πώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου